الرئيسيةس .و .جبحـثالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 قصة واقعية .. ممنوع دخول من هم اقل من 18 سنة

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
بنت الايه
المدير
المدير
avatar

انثى عدد الرسائل : 1439
العمر : 23
تاريخ التسجيل : 20/08/2008

مُساهمةموضوع: قصة واقعية .. ممنوع دخول من هم اقل من 18 سنة   السبت يونيو 06, 2009 3:24 pm

[size=24]
قصة واقعية ممنوع دخول من هم أقل من 18 سنة
---------------------------------------
قصه غريبــــــــــــــه ومرعبه......

[b]اليكم هذه القصة الغريبة التي يقشعر لها البدن


القصه تقول ان فيه بنت تدرس في الثانويه واسمها (عبير ) مــره راحت السوق مع امها


وقابلت واحد و اخذت الرقم واتصلت عليه تعرفت عليه وهو


اسمه (خالد)المهم تعرفو علي بعض وزادت العلاقه وقويت بينهم .


.
.المهم الاتنين كانوا عاوزين يقابلووا بعض


ومش لاقين طريقه يتقابلواا بيهاا جت على بال خالد فكره انه يقابل عبير عند المدرسه .



قالت عبير:: أزاى يعنى ؟؟؟


قال أسمعي انتي أبوكي بيوصلك الصبح وبيروح على طول صح ؟


قالت :صح ..


قال اناا هعدى عليكي وتركبي معاياا


قالت بس المديره بتكلمهم على البيت


قال :: أفصلي التليفون وارتاحي


قالت::بس خايفه أتفقش


]قال جربي ونشوف


المهم راح ابو عبير ووصل بنته للمدرسه ومشى ..


وثواني وجه خالد ورجبت عبير معه العربيه


راحوا بقي فطروا فى كوفي شوب فخم وغالى


ولما جه معاد المدرسه روحت عبير وكلمت خالد على طول


وطمنته ان محدش عرف حاجه



وقال خالد أيه رايك اقابلك بكره


قالت :لالالا مش كل مره تسلم الجره


قال :المره دى جايب لك هديه لك هديه


قالت :خلاص عدي علياا وهشوف الاحوال


وعدى خالد في الوقت نفسه وركبت سياره


االمهم سيبكم من الكلام الفاضي ده


فضلوا على الحال ده أسبوع كامل من السبت الى الاربعاء ...


وجاء يوم السبت اليوم اللي نست فيه عبير تفصل التليفون..


وخرجت كالعاده مع خالد ..


(والتيلفون يرن )



أم عبير:الو وو


المديره ::الو السلام عليكم


أم عبير :عليكم السلام من تتكلم؟؟


المديره..أنا الاستاذه هدى مديرة المدرسه اللي تدرس فيها بنتك


أم عبير اهلا بيكي فى حاجه شر ؟


المديره ..لا ابداا كل خير بس عبير من اسبوع ما جت المدرسه


هي مريضه ؟؟

أم عبير أزاى ...((وتمالكت اعصبهاا وغطت على الموضوع )) ...... ايــوه كانت تعبانه شويه


المديره.. كويس الف حمد الله على سلامتها مع السلامه

أم عبير الدنياا لفت بيهاا ومكنتش عارفه تعمل ايه ؟؟


تقول لابوهاا ؟؟؟؟

ولا تمسك البنت وتسألها ؟؟..؟؟

المهم قالت لأبو عبير على كل حاجه


ابو عبير قالهاا اسمعى متقوليش للبنت انك عرفتى


وانا هعرف هى بتروح فين ..


ويوم الاحد وصل بنته للمدرسه ومشي استناهاا بعيد


العربيه عدت وركبت عبير بسرعه ومش لحق ابو عبير يشوف خالد

وركب تاكسي ووراها على طول


ونزلت عبير وخالد ودخلم عماره


وابو عبير نزل مسك البواب سأله وعرف انهاا الشقه رقم 14

وطلع ابو عبير على السلم وكان خالد نازل وطبعاا مخدش باله


المهم خبطت على باب الشقه وفتحت عبير لقيته اتصدمت


وضربهاا وهى جريت على المطبخ


وبعدين


غلطت ومسكت السكينه وطعنت ابوهاا100 طعنه


ووقع ابوهاا اغمى عليه


وجه خالد وشاف الموقف وقال لعبير بسرعه شيليه معاياا للحمام

وحطوه في ((البانيو)) وملوه ميه وحطو عليه صابون الغسيل عشان الرغوه


ونزلواا هما الاتنين


ورجعت البنت للمدرسه وهي بتفكر في

اللي حصل ده حقيقه ولا خيال ..المهم طلعت من المدرسه ورجعت


مع الباص للبيت


وخبطتت على الباب وهناا المفجاءه

@

@

@

@

@

@

@

@

@

@

@

@

@

@

@

@

@

@

@

@

@

@

@

@


@

@

@

@

@

@

@


أبوها فتح لها


....

وصرخت وقالت بابا مش معقول انت عايش أزاى ؟؟؟

.
.
.
.
.
رد وقال ::مع تـــــــــايـــــــــــــد الغسيل مافيش مستحيل ....
.
.
.
.
. هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه



ان شاء الله تعبجكم القصه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://bentela.own0.com
 
قصة واقعية .. ممنوع دخول من هم اقل من 18 سنة
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
***_منتديات بنت الايه_*** :: القسم الادبى :: منتدى القصص و الروايات-
انتقل الى: